Disa och kvistur

Länge sedan jag red båda två samma dag :) Började med kvisten i paddocken.
 
Nya skoningen var ultimat och vi har lekt oss fram till mjukhet. Det kommer
mer och mer. Såå kul!!:)
 
 
Disan fick bara gå på vägarna runt sommarhagarna. Tölthästen herself!
Man sitter liksom bara och ler :)
 
Ställde ut båda två med en riktigt härlig känsla i kroppen!
 
NUUU ska jag ut och ta in dom, sötnosarna! Varsinn godis ska dom få också :)
PUSS
 
 
Ikväll grillar vi och kilar ner på stan, det är ju ändå vattendraget, eller vad det heter nu förtiden!


Kommentarer
carro w

Ja hon är ung och vi ska komma igen! hehe, som sagt ska jag ju på bootcamp med henne i sex veckor som kommer vara grymt för både mig och henne!

2013-07-02 @ 09:53:52
URL: http://walk.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0