TÖLT

Längtar tills jag får hem min lilla tölthäst! :-) I nuläget ligger hon på 8,0 för tölten.
 
Är så galet spänd på morgondagen med tanke på domarens ord. :-)
 
 

 
Idag har vi varit på Edeby och hälsat på Michis och Felicia!
Felicia var det läääänge sen jag träffade, så det var jättekul!
Kollat på/fotat Balthasar och Tinna, men även Felicias enormt vackra Blakkur!!
 
Balthasar är numera en ridhäst, och töltar, travar och galopperar under ryttare.
Så fruktansvärt roligt att se. Det var liksom sista chansen innan han blev korv.
Michis du är gryyyym! :-)
 
 
 
Nu har jag precis varit på gymmet och blivit mördad av Mr M.
Nu ska jag äta, duscha och redigera bilder - sen är det minsann sovdags!
För imooooooorgon är det ju dags.
 
 
KRAM
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0