träning i regn

 
 
Åkte till ovalbanan idag och fortsatte prova läggningar.
 
Har funderat tidigare på att byta bett, men han har funkat så himla bra på det vanliga.
Idag provade jag ett annat bett och jääklar vilken skillnad på häst! :D Alla gångarter, framförallt
galoppen blev det ruskig skillnad på. Traven var för första gången på länge helt stabil. Han hittade
sin egna balans och bara flöt på. 9 av 10 läggningar satt också. Känns toppen!
 
Ja, nu kan jag nog säga att jag känner mig redo. För mer redo än såhär tror jag inte man blir.
Skulle vilja rida helst imorn :-)
 
Och stort tack som alltid till min bästa följeslagare Alexandra som hjälper mig jämt
jämt och alltid :) Gulledig!
 
 
Vi har en tanke på att starta en gemensam blogg. Skulle det vara uppskattat av Er? :)
 


Kommentarer
Rebecca

Det klart så sexiga tjejer ska ha gemensam blogg!! ;)

2013-06-13 @ 20:21:54
URL: http://rebmj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0