ijaaaaaaaaaaa :)

Direkt när jag vaknade idag så åkte jag till emma. Hästarna stog och mös i solen när
jag kom. myyysehästar.
Red Kvistur i paddocken och han kändes så himla fin. Jämn och fin och tar hörnen UTAN att rolla
som en dåre. Hejbaberiba!
 
Han känns långt över förväntan FIN! Ihhhhhhh jag är såå taggad till lördag!
Det ska bli så galet roligt. Hoppas han inte är rädd för strecken i isen bara ;) Plutteskrutten!
 
 
Idag har jag hämtat sadeln också. Den ska såklart få hänga på lördag.
 
Solen skiner btw, vad mer kan man begära idag?
 
Lite kvällsjobb nu sen är jag ledig imorgon. uuuuuuuuuuuunderbart!
Då ska vi ha en mysförmiddag jag och martinasnuttan! :)
 
Puss/Tessiliten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0