jag ger upp ridningen

det går bara dåligt dåligt dåligt.
 
mjaa okej lite bra går det också. men mest dåligt.
vilken tur jag fick en kanonfin tölt i mellantempo IDAG och att traven var kanon.
 
för resten var åt skogen. heja mig. not! Sadel-lös är jag också.
Så nej, jag är inte så jättepepp just nu.
(får dock låna cassandras sadel så länge, tacktacktacktacktack)
 
Jag vill ha en lugn häst, som avspeglar ett lugn. Inte ett herrans monster som
blir galen för minsta lilla. Om man inte är 100% lugn och i fokus så blir allt
totalt plask och pannkaka. Självförtroendet är inte på topp och just nu är jag
nog en av världens sämsta ryttare.
 
Imorgon är jag ledig, då ska vi leta hovslagare som kan sko kvistur.
Sen ska jag rida min mysekorv igen. Jag saknar han extra mycket just nu. Min luuuugna
fina korv. Snart är det dags för tävling. ganska så exakt 2 veckor.
 
 
i övrigt så ja. ingen förstår, och ingen kommer nånsin att förstå.
ingen ingen ingen.  
 
Men innan jag säger godnatt och hej för denhär gången så bjuder jag på två underbara låtar. 
 
 
 
 
 
Ett utav dom gnälligaste inläggen jag vet. Snart är jag tillbaka igen. Jag alltså. Glada jag :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0