tääävling :)

 
 
Nåvääääl. finns nog några stycken som skulle vilja höra hur det gick för mig
och mr K i helgen :)
 
Vi gick in i ishallen innan första start. Kvistur var ennormt skeptisk till alla strecken i isen.
Vi gick runt några varv samt ut och in några gånger. Det gick riktigt bra. Jag ångrar dock
att jag inte red runt som jag tänkte göra.
 
Första varvet var han rädd för precis allt. Han la i handbromsen och ville inte alls.
Andra varvet så blev han som en ny häst. Full fart framåt och inte tittig för vem öre.
 
Jag är så enooormtt stolt och glad över min häst som trots allt gjorde ett fint töltprogram.
första gången i en ishall. trodde aldrig han ens skulle gå in :)
 
Slutade på en elfte plats. men vi skrapade ihop två st 5,8or.
 
 
Fick ju min sadel i torsdags, så red i den första gången på tävlingen. i kombination med
nya vita ridbyxor. haha faaaaaaail! :-) Glidigt värre.
 
Bilder tagna av Zannas foto


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0