att våga chansa

Jag blev så spritt språngande glad igår och idag när jag fick höra att det
ska bli ytterligare två Sm-kval nu(förmodligen). Det betyder att även jag hinner försöka minst en gång :)
 
Jag är så förbannat taggad att ens försöka. Jag tror att ingenting är omöjligt.
Vi kan, vi vill och vi SKA! Om inte iår, så ett annat år.
 
Nu ska jag hitta musik till femgångsprogrammet och sen träna lite till :-)
Red igår. Lite ut och lite paddock. Helt lovley! Vi tränade halt-galoppfattningar och även
skritt-galopp-galopp-skritt. Han är tuff :-)
 
Viljan att vinna är större än rädslan att förlora!
 
Sedan jag fick hem honom igen så har livet känts ganska så komplett. Jag bara älskar honom.
När jag kom och skulle hämta honom i sommarhagen(!!!) så gnäggade han och kom på en gång.
Hjärtat smälter faktist lite. älskade älskade djur! Och ja, jag är lyckligare nu <3
 
Idag har vi hämtat Martinas fina Gallardo. Herrejösses vad vacker han har blivit.
Han har varit utlånad på foder ett halvår. Unghäst, och dom växer ju.... en del!
Jäklar vilken skillnad. Så snygg har han blivit. Jätteroligt :-)
 
 
Jaaa hörrni, livet! Hjärta
 
Godnatt, imorgon väntar jobbis :)


Kommentarer
Tove

Vänta nu.. Vadå ytterligare två SM-kval? Två som inte är inplanerade?
Mysigt med hästar som kommer i hagen ^^

2013-05-30 @ 00:47:23
URL: http://raudur.blogg.se
Tove

Sv. Det skulle ju vara superbra! Vet du när de ska vara isåfall?
Jag och Raudur har haft sån himla otur i vår med olika saker så vi har bara kunnat tävla två kval och knappt ridit för tränare. Så jag har helt tappat hoppet om SM (trots att vi ska till Strömsholm imorn).
Men då kanske man hinner träna lite och har en chans ändå! :)

Svar: Ptja nu blev de endå inget. Dumma sif! Jahaa ska du tävla i helgen? Lycka till!Ska och kika en sväng :)
Therese Flodin

2013-05-30 @ 16:00:18
URL: http://raudur.blogg.se
Elinor

När och vart är dom kvalen? vore ju kanon om jag fick försöka nån gång till i T2n :)

Svar: Skulle va hos sigfus och örnäs, men runkarna på SIF har nekat de, så neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej de blir inget =)
Therese Flodin

2013-05-30 @ 18:15:12
URL: http://raggsockornas.blogg.se
Linda

Klart ni kommer lyckas ;)!!! i Believe in you ;)

2013-05-30 @ 20:59:04
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0