Fail

 
Hehe jaa det var ju tur att jag var glad igår. För idag kan ta mig i röven.
Egentigen inte, men SIF dom jävla platrasken har avslagit dethär med de två extra kvalen.
 
Vilken jävla pajasgrej. Tycker dom på riktigt att de som vill kvala ifrån mellansverige ska
åka till Wången eller Göteborg? PÅ RIKTIGT?
Nej men Strömsholm det var en jättebra idé på tävling. En nationell tävling där man slänger in
B resp C - KLASS. Hur fan  tänkte man? Helt ärligt? Det borde väl vara prio för A-klassarna?
 
Nej, nu är jag rätt dåligt irriterad, för PAJASAR, det är precis vad SIF är!
 
Nåväl, sluttjurat. Jag antar att det finns en mening med det också.
 
 
Igår anmälde vi Disan till visningen. Hi ho det börjar bli lite nervöst! (PISSANERMIG)
 


Kommentarer
Rebecca

Förstår att du är nervös!!! (vet hur det känns) Spännande :D

2013-05-30 @ 21:57:45
URL: http://rebmj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0