kära dagbok

idag har varit en härlig dag som alla andra nuförtiden.
 
Vid 12tiden rullade vi mot sigfus. fick hjälp med passen eftersom att jag råkade
anmäla mig till femgång. Körde igenom alla gångarterna och avslutade med det roligaste; passen!
 
Vilken kille jag äger. Vilken talang. Han gjorde det gång efter gång. Så förbannat duktig :)
Ingen dålig pass heller. Så himlans glad!!! :) När han väl ligger i pass så är det bara att driva..
 
Sigfus gav oss massor av tips och råd till kommande femgångsprogram. Toppen!
Nu ska vi bara träna lite också ;)
 
På tisdag är det tävling.. och på onsdag flyger vi till iiiiisland :-)
 
 
Det är så sjukt, för varje liten medgång me Kvistur känns som ett sjumilakliv framåt.
Det har varit så mycket motgångar, så nu bilckar vi bara framåt. Vi ska klara detta!
 
Jag har ju trots allt hittat min drömhäst.
 
Jag visste heller inte att galoppen var så fin, men titta vad roligt :-)
 
På söndag är det massagedags, heeejjpa!
PUSSS!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0