vad sker?

trög uppdatering som alltid, men vi lever vidare.
 
Kvistur har jag ridit två dagar. första dagen var sisådär, men igår var han
superdupermegahärlig igen. Vi filmade en kort snutt. Absolut inget jag kommer lägga
upp här eller så, men där syns också även tydligt på hans extremt spända rygg&bak.
 
Vi ska tillbaka till Monika på torsdag igen.
Tölten igår i slutet var faktist riktigt bra. Så glad för det. Bästa av allt var att det bästa
varvet var det han var låst i. fraaaaamsteg :-)
 
Imorgon får han vila och på lördag rider jag igen och ser om allt känns normalt.
håller alla mina tummar.
 
 
idag (igår) fick grabbarna komma ut i en annan hage. En hage med grääääs.
Kvistur blir som alltid vid släpp i en "gräshage"  helt galet glad och slänger sig ur grimman
och sedan rakt ner i gräset. Min älskade lilla sötmule.
 
Disanfisan saknar jag faktiskt en massa nu. trot eller ej :) Ska åka upp och sko Kvistur,
och då ska jag även passa på att kika på henne igen :)
Det har ju blivit en extrainsatt visning på Romme den 10-12 juni, så förmodligen slipper vi åka till
Wången. Äääääven om jag egentligen hade velat åka dit för att det är så himla vackert.
 
 
Jobbet då? Nya jobbet...
det går fantastiskt jävla superbra på ren svenska. Helt galet kul!
Jag och Martina kämpar på. Och det ger resultat. Heja oss :)
idag har jag fått mitt truck kort. känns SÅÅÅÅ bra!!!!
 
Arbetskollegor rakt igenom :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0