dålig dag

Igår var en allmänt dålig dag.
 
Att hästarna gick bra, alla tre - var en bonus.
MEN resten gick inge vidare.
 
Kvällen slutade med att unghästarna rymde. sprang upp till
grannens unghästflock så att dom sprängde tråden.
Jippi. igår var dom liksom gratis....
 
Just nu ligger jag bara här och mår tokilla, vilket jag gjort sen igår kväll.
Red Herakles det sista jag gjorde och det gick precis som allt annat - bajs!
skulle.inte.ridit   bättre.lycka.nästa.gång
 
 
 
Meen om vi ska gå igenom passen med grabbarna grus då.
Började med Fáni. Fina hästen. Red ut vanliga rundan runt bara. red alla gångarter
och han var riktigt duktig. Traven och galoppen är ju bara helt fantastisk!
Tänkte fota någon dag. spännande värre. denhär hästen ska jag lägga ner min själ i :)
 
Kvisten red jag samma runda på ungefär liknande vis. Korsgaloppa ingen gång, yeeeeey!
Igår var han sådär supermjuk och superhärlig. mjuk som en katt i galoppen.
Såååå härlig min lilla älskling :)
 
Muninn och jag mös i skogen.
 
Imorgon ska mamma och Muninn iväg på kurs hos Annika. Jag hänger med me Kvisten.
Fast vi ska bara rida ut med Pierre :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0