Heldag

[Klagomål] Till att börja med: Sluta läs min blogg, sluta följ mitt liv om det gör ont. Det här är en blogg för MIG
 och folk som vill läsa om vad som händer. Omogna kommentarer slutade vi med när vi var 15 ungefär.
Om det nu är avundsjuka och Du bara måste - mot all förmodan - kommentera det. Då har du uppenbarliga problem! [Slut på Klagomål]

 
 
Det blev en skön dag. Det började pissa ner så jag slängde in alla hästarna
så dom fick äta inne. Meeeen så är det sol nu haha!
 
Jaja, har hunnit ridit alla busarna idag.
 
Rosen var först ut. Fyra år, och vilken tölthäst. Red bara jättekort, och hon var
superhärlig. :)
Heidar jobbade vi liknande som igår, baaaara lugnt och mjukt. Någongång ska vi väl
öka från skritt är tanken :) Men vi skrittar endast sålänge han är minsta stressad...
 
Kvistur fick jag sällskap med. Det var länge sen han var så pigg, hääärregud! :)
Märktes att vi haft lektion igår, för vilken skillnad de är på hästen!!
Muninn fick gå samma runda. Halvvägs så kom regnet - med besked ;) blööööta!
 
Idag fyller tottes mamma år, så ikväll blir det lite firande för henne. oooooch imorgon
ska jag till Ica igen. Det var tisdags veckan då disa gick bort sist...
 
På kvällen ska vi nog på galan..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0