sluta-rida-känsla

I lördags fick jag bara en sånhär sluta-rida-känsla. Varför?
Olika anledningar, men den sista fick allt att rinna över. Ridningen kändes
för ett litet tag rent ut sagt pisstråkig. känslan har oavsett om det gått bra i slutet
varit ihållande dålig. Det är så ibland....
 
Här måste jag nog ändå säga att jag älskar mitt jobb igen. Min fantastiska chefer.
Peppande saker till människor.
 
Igår red vi alla hästarna tillsammans. Totte red ut på Naela och Eik för första gången
och jag hängde med på dom äldre erfarna. Fani skötte sig galant. Likaså Kvisten och Rosen.
 
 
 
Idag har jag bara ridit Kvistur och Rosen. Fáni longerade jag med Pessoa. Han gillade den inte
till en början, men var väldigt duktig i slutet.
Kvistur red jag ut på tillsammans med Jennifer och Moggi, som fö stått här över helgen :)
Grabbarna skötte sig super, och Kvistur var riktigt mjuk och fin. Red i lettir-sadeln.
 
Sist ut var Rosen. Provade lääätta boots på henne idag. Sjukt vilken talangfull bebis.
Fyra år och sån grym potensial. Så glad att få rida den hästen :)
Cassandra fick nog en ny kärlek hiho :)
 
Jag brukar inte gilla musblackar så mycket, men hon har sååå lätt för sig.
Ska ta en fotodag snart, så hon får fastna på bild, och även de andra finingarna :)
 
 
Nu räknar jag bara ner dagarna till Globen, tjohooo!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0