Piggelin

Idag vaknade jag piggare än många andra dagar.

Lägenheten är tömd o överlämnad. Det betyder att jag numera helt o hållet bor på veckholm. :) känns helt fantastiskt!

Bäst av allt är att jobba typ hemma.
Lite lyxigt.
Fina favvishingsten Brallari. Sååå snäll!



Igår efter vi kom från västerås så kilade vi ner och fikade med robin o erika. 
Daniel var även på besök för att sko v lite hästar.
Länge sen jag skrattade så mycket. 

Blir även Globen m r&e. Superskoj :)


Och i våååår, då ska jag mamma o elle till island!!!!!! Lyckliga jag!

Nu - släppa ut hästarna :) 


Kommentarer
Klara

Men gud vad löjligt, märks ju att du är superstolt över att få hänga med robin och erika :D Kul att jobba som stallpiga när man är 24!
Tjoflöjt!

2013-10-31 @ 14:29:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0