dagen USCH

pjhuuuuuu, det här med livet alltså?
Jag är så fruktansvärt matt efter idag så jag spyr..
 
Det var inte direkt oväntat efter disans cpanfall och frispel att något
skulle gå snett emellertid. Näpp, för nu kom smällen av att sprätta runt
som ett adhdmonster. För ADHD, det måste vara Disas första diagnos.
 
Har man det så är man gärna upp och ner och överallt o ingenstans.
 
Hade precis ställt in henne i boxen, och gett henne lunchen innen..
(skulle raka henne, och hon var tvungen att torka upp efter allt regn)..
När jag bara hör hur det brakar till i boxen. Kommer dit och upptäcker
att hela nosvingen hänger och dinglar. frääääääääääscht.
 
Fick tag på veterinären på en gång, som SÅÅÅÅÅ BRA befann sig ca 10 min
från stallet. Det tackar vi för.
Flärpen hänger bara i nån cm, så det blev ca 20 stygn att sy.
Dessvärre tror man att det inte kommer gå så bra att läka pga att allt är sönderrivet.
Med största sannolikhet kommer man få ta bort vingen o hon får bli ännu fulare..
 
Skämtåsido, inget förvånar mig med henne längre.
Tävling blir det såklart ingen, utan det blir istället en vila..
 
Kvistur är igångsatt under ridning, endast skritt då. Men ack så mjuk han är! :)
Min älskade häst


Kommentarer
Linda

Aaahaaa ajaj, men hur? Hur hände det i boxen? Fyfan!

Svar: Ja vi verkar helt klart ha nån förbannelse över oss.:( men med disa är jag tyvärr inte förvånad. Hon hade jordens cpdag, så de kom som ett brev på posten! Mår kaera bra nu?:)
Therese Flodin

2013-09-25 @ 09:54:16
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0