exalterad

Det är ganska länge sen nu som jag var sådär riktigt riktigt exalterad efter ett träningspass
med Kvistur.
Om man läser denhär bloggen så kommer man snart inse att vi haft det vääldigt upp och ner.
En vecka är det baara bra, nästa är det skit.. nästa månad så vilar han... så höll det på..
 
Nu har vi hållt igång i ca en vecka och han är redan roligare att rida än innan..
Tölten är självklart lite styv, inte så konstigt alls med tanke på hur länge han har vilat.
Efter lite uppvärmning så är den jättefin.
Idag rakade jag honom för att få lite mer energi i kusen, och javisst - mer energi fick jag :)
 
Traven är så himla härlig, han är mjuuuuk och glad hela tiden. Galoppen likaså..
Tror faktist ingen förstår hur glad jag är över dom här "smÅ" framstegen med honom.
 
Jag trodde helt seriöst att dethär var sista versen för min älskling.. Att han skulle bli utdömd
för att ingen skulle hitta felet.
 
Min hjälte och världens bästa veterinär vill jag ge världens största ros.
FLORIAN LACKNER!
 
Jag är som ett litet barn igen, som att jag har fått en ny häst. Nykär typ!
Tanken att jag fortfarande har kvar min häst och att han faktiskt är BRA för första
gången någonsin, det känns...aaahhh.. finner inga ord!!! :)
Nu är vi på gång, och nu jävlar! :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0