Långhelg

Helgen har varit härlig på alla sätt och vis. I fredagskväll var vi ute och käkade med Eyvi/Sofie, Martina/Jimmy och så Ewe i Uppsala :-) mysigt ställe och såå god mat! 

Påvägen dit hamnade vi i en bilolyckskö så vi kom en timme efter dom andra ;)
Sen hem och sova..
I lördagsmorse hängde vi med eyvi på tävling. Denna gången var det dags för min favvis Runar att göra debut på tävlingsbanan. Han vann sin klass F2 på 5,90, 6 år gammal :-)
 
Efter tävlingen åkte vi hem till skokloster och firade Ewe lite till innan vi åkte till gården och därefter raka vägen hem
för att somna plattfall i soffan :-)

Igår började jag med att rida, och ja han blir bara bättre och bättre. Styrka och sånt måste komma mer, stabilisera upp det som varit ojämnt i två års tid, men sen så :) han är såååå mjuk nu min snuttis :) självklart trasslade han in sig i täcket igår, men de gick bra!! 

Resten av kvällen spenderade vi i huset.
Nu är de dags för tapet och golv...

I helgen som kommer åker vi upp till Östersund, till micke och eveline. 
Ska hämta bilen också, som förmodligen ska ha lagats klart då! :-)


Nu ska jag åka en sväng med sötmaria och sen klippa mig och färga hååååååret!! Jabbadabbadoooooo :))




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0