underbara helg

Igår åkte vi tidigt som attans till Bärby där det var tävling för hela slanten.
Jag fick ju såklart inte tävla iochmed Disas skada, men jag fick heja fram
alla sötingar till fina placeringar.
 
Cassandra vann T3n, wihoooo!
Totte kom tvåa i F2n och Eyvi vann den på superpoäng. Grabbarna grus :-)
 
 
Annika och Lotta gjorde jättefina ritter. Ekipagen blir bättre och bättre för varje gång. :)
 
Det visades också ett par fina saluhästar, totte red två!
Toppendag på Bärby med andra ord.
 
På kvällen åkte vi hem till Murre och Cassandra och hade lite tacomys. Perfekt efter
en låååång dag i höstsolen. Åkte hem sen och slocknade som ljus.
 
Idag då? Sov ut imorse, riktigt skönt. Sen gjorde vi klart stallet, jag red Kvistur som känns
helt fantastisk. Han är inte ojämn i bak, han gör precis vad han ska, han är inte irriterad.
Jag är så glad så glad så glad! Hoppas det fortsätter såhär :)
Disan ser fortfarande jättefin ut (peppa peppa), så det känns jättebra det också.
 
Efter stallet åkte vi till Gabie för att sko några stycken. Med andra ord - Totte skodde, jag red!
Jag och Gabie stack ut på en liten sväng. Jag började rida ett jättefint sto, och hon red en
fin liten bebis efter Taktur. Stoet var superskoj att rida, vilken tölt.
MEN! När Gabie sedan fick fram denhär lilla bebisen höll jag på att sätta i halsen.
Vilken jäääkla fin en! Den kommer bli något alldeles extra. Den som får köpa den nån gång,
det ska jag vara avundsjuk på.
Fick prova den också. Ja, vad ska man säga? Jag dog helt klart! :) Vinner jag pengar så är det
helt klart den hästen som hamnar hos mig :D
 
Ikväll har vi varit på veckholm och jobbat. Snart så, det börjar bli så fint :))
 


Kommentarer
malin

haha, nähäääää!!! jag har första tjing på lillebebisen! ;)

2013-09-26 @ 17:58:50
URL: http://malinsjolander.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0