Alla hästar









Mori gör såna fantastiska framsteg med varenda liten sak. Han fick massage i måndags och ska få idag igen. Han tömkörs även en del och förbereds för lite mer ryttare.

Kvistur vilar, men fick nya dojjor igår, så nu är han snart redo för lite träning igen. Hans framtid är spännande. Även han ska få massage idag.

Eik är mitt nya projekt. Få henne mer ridbar och töltsätta henne är min plan.
Hon är världens gulligaste LILLA gummiboll. 4 år efter svadilfari. Riktigt riktigt rolig liten ridhäst. 

Muninn är igångsatt igen efter vila. Han är fantastisk. Honom är tanken att jag ska tävla i höst! :)

Keilir är (mest troligt) såld om inget muppigt tillstöter. Även Svadilfari såldes i helgen, superkul :)

Totte är på SM och jag hemma och väntar fölis 😍



Kommentarer
Islycka

otroligt fin grimma! vart är den från?

Svar: Tack! :) Den är ifrån Glada hästen i Spilan i Västerås :-)
Therese Flodin

2014-08-05 @ 14:20:02
URL: http://islycka.blogg.se/
Islycka

otroligt fin grimma! vart är den från?

2014-08-05 @ 14:20:03
URL: http://islycka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0