kluven

Jag funderar på att sluta skriva här helt. Jag har inget roligt att skriva om.
Jag gör massor av roliga saker, men det känns mest tjatigt och knatigt att skriva om.
 
Rider gör jag dagarna i ända, men det blir inga roliga uppdateringar om det,
även om dom går helt fantastiskt nu, samtliga av dom.
 
Har ni några önskemål om någonting får ni säga till. Frågor eller funderingar likaså..
 
det kanske dyker upp någon bild eller inlägg någongång - annars finns jag på
instagram; tessinino
eeeeller bara hemma :-)
 
 


Kommentarer
Ida

Neeeej inte sluta! Det här är ju en av mina favvobloggar :(

Svar: Vad roligt att höra, tack så jättemycket! :) ska försöka hitta motivation och tid att skriva lite mer. Du följer väl med på instagram också ? :)
Therese Flodin

2014-03-13 @ 21:06:30
URL: http://www.idasisisar.blogg.se
Linda

Neeej ja vill att du ska fortsätta, ja har önskemål. Jag önskar att du kunde skriva och tipsa lite om övningar :)!! Filma kanske till o med:)? Ne men du har säkert smaskiga tips, behöver bli inspirerad :) Så skriv på nått sånt :D!!

Svar: Vad gullig du är! Ska försöka komma på något. Känner dock att jag inte vill skriva ut så mkt längre. Man har ju ingen aning om vilka som läser, och det är drygt. Ja, visst är han fin, Loftur =)
Therese Flodin

2014-03-13 @ 21:48:45
URL: http://mittangsull.blogg.se
Angelica

Blogga om Fáni, Fånig, GummibollsKvistur och lite mer Fáni! ;) Massa bilder, det är alltid kul! Vardags/tävlingsträning, tävlingsresultat, hundarna, utrustning, gården m.m. m.m. m.m. :) Verkar vara fler som inte vill att du ska sluta blogga!

2014-03-15 @ 21:18:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0