Vintermästerskap final

Vintermästerskapen igår var jätteroligt! Jag satt domarsekreterare med camilla hed. Grym domare tycker jag :-) 
Vi hade väldigt roligt dagen igenom och glad som en tupp blev jag som hejade på 1. Pierre och falki som blev vintermästare och 2. Eyvi och korgur som tog hem vinsten i femgången :)

Efter en lång dag bestämde jag mig för att åka hem medans resten av alla jökar festade vidare natten igenom.
Jag tog med mig hundarna och åkte hem och mös. Vi och hästarna.
Lite skönt är det allt att vara helt själv ibland :-)

Idag red jag kvistur det första jag gjorde.
Hade en låång skrittuppvärmning där jag letade tillbaka till den skritt som nånstans där inne finns. Japp där kom den :) enormt mycket travövergångar, som sedan övergick till trav-galopp övergångar och tvärtom. När han blev bra där tog vi tölt. Idag var han bra. Galet bra. Hoppas den känslan följer med oss nu. Jäklar! Och jäklar vad jag älskar honom, men boll!! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0