Uppdate livet

Kanske ska försöka mig på att uppdatera lite om hur det går med allt i livet.

Allt har börjat vända och jag har äntligen fått börja må bra. Om jag tar en medicin på morgonen dvs. Då känns allt som innan. Men idag glömde jag den....
Dååå får jag helt enkelt skylla mig själv.

Hela dagen har varit en mardröm. Man går som i en bakfylla, sååå hemskt! 
Yrsel illamående, äta är svårt.
Huvudvärken och ljuskänsligheten passar oxå på att titta förbi.
Men men, jag får skylla mig själv. Imorgon mår jag bättre igen :-)

Nu är vi i v 16 och lite till.. Tiden går fort men endå såå långsamt. Magen växer så sakterliga och man börjar förstå vad som ska ske :-)
Om dryga två veckor så är det dags för det efterlängtade ultraljudet. LÄNGTAR!!

Försöker klura ut vilken vagn som skulle vara bäst. Har ni tips, säg säg säg?

har jag köpt lite nya kläder både till mig själv och till t-rex. Bäbiskläder kan ju iaf vara det sötaste jag vet 😍 

På hästfronten går det toppen. Svipur som är här på träning gör så enormt stora framsteg. Han är bara sååå kul när han lossnar! Bilder kommer :)

Kvisten går på lågfart innan det är dags att köra igång lite smått för säsongen. Om jag tävlar eller ej är ännu oklart, den som lever får se :-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0