Konsten att ta instruktioner från flera olika

Jag kombinerar olika tränare med varandra. Ser till att dom kompletterar varandra väl
så att det inte är helt olika typ av undervisning. För mig har det fungerat alldeles kanon
att variera.
 
Jag värderar dom högt:
Eyvi, Erika och James.
 
Alla dom tre ger mig så galet bra tankesätt och ideer. För nånstans måste väl ändå
fokus ligga i att plantera en tanke så att man kan gå hem och träna vidare själv :-)
 
Jag älskar att träna. Det roligaste som finns. Både för tränare, men även ensam. Sitta
och klura själv hur man kan förbättra saker och göra det annorlunda. En liten tänkare..
 
alla har en början :) - Kvistur 4 år
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0