HästHästhäst

Galet! Sedan tävlingen har Rocky blivit en annan häst.


Otroligt stor skillnad. Tog tillbaka allt några steg för att komma tillbaka till 0, vilket gjorde susen.

Som jag älskar den hästen! Är så glad att jag får ha honom. Kan inte vara gladare. En sådan fantastisk talang. 
Hästen med stort H ❤️

I maj är det dags för tävling, blir väldigt spännande :)

Ester är också i en väldigt uppåtgående kurva. Galet härlig ridkänsla på den hästen. Hon är mjuk, lydig, flott och suupersnäll! Töltar hur mycket som helst. Ja en riktig liten Tessa-häst :) bäst av allt är att hon är MIN!

Igår åkte Kvistur hem efter att ha varit här i ca 2 veckor. Så medans matte och lillmatte hade jobb och skola så fick graniboy vara här på lite träningsläger:) är väldigt nöjd med hur han blev, nu saknar jag honom igen 😍



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0