Underbara hästar

För tillfället jag jag världens bästa hästar i stallet!

Älskade Rocky, som går från klarhet till klarhet. Jag är SÅ imponerad av den hästen. Snart 7år fyllda och en mycket kvar att lära :)

Ester, underbara Ester. Unghäst är så svårt, men SÅ kul när man ser utvecklingen. Hon går nu i alla gångarter och jag är ganska säker att hon besitter den femte gångarten också :)
Ridkänslan på henne börjar bli såå härlig trots hennes korta tid som ridhäst! 

Ardurhästar är helt klart min typ av hästar! Lovley!!

För närvarande står även min gamla älskling och trotjänare i stallet, nämligen Kvistur. Prinsen, Grani, Bruni, you name it. 
Han är mjuk och fin och jag njuter allt jag kan av vår tid tillsammans. Snart ska han hem till Helene och Fanny igen. ❤️

Sist men inte minst, men som inte riktigt står på stall är min fina Gletta som snart ska släppa ut sin lilla fölunge till världen. Jag är SÅÅ spänd på vad som kommer ut. I april är det dags och pappan är Kjarval från Knutshyttan som i sin tur är efter Oliver frá Kvistum. 

Att solen skiner och bebis sover gör inte dagen sämre :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0