Härlig dag!

Först och främst kom mitt nya täcke idag. Två dagar tog det totalt. Det kallar jag SERVICE :)

Imorse åkte jag och peter till Enköping till hans systers dagis och tomtade. Han var tomte och jag tomtemor.
Vi gick runt lite utanför, samtidigt som alla barn (åldern 2-5år) stog i fönstret och ropade; HEJ TOMTEMOOOR,
HEEEJ TOMTEN!! haha hur söta som helst.
Vi kom in om Peter säger Hooo hoo, finns det några snälla barn här? och en liten plutt börjar störtgrina.. SNUTTE!
jaja det gick superbra och var minst lika kul hihi!

Vid lunch åkte jag till stallet där mamma ville se update på hästen. Vad hade skett och vad hade inte skett?
Kvistur gillar inte längre att gå i kort tölt. Han vill gå fort fort.. så fort som inte ens benen orkar med.
Traven går kanon, han trycker på superbra. Och galoppen? ja underbar :)
Red själv idag också. Han försöker tramsa men inser rätt snart att det inte är någon idé. Vet inte varför?! ;)

Jag kan glatt konstatera att han är allt jag nånsin önskat, han är allt jag nånsin drömt,
han är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt. Han är bäst!

haha något kul. Jag skulle gå och möta min kära sambo som var hos en vän typ 3 min härifrån.
Men när jag gick ut så tog jag inte med mig koppel till goliat (han går oftast lös). Haha jag orkade inte
gå ända upp igen, så letade igenom bilen efter något koppel. Det slutade med att vi gick med BOGSERLINAN
när vi gick över vägen. Tro mig, Goliat HATAR mig efter det ;-) Sötgrisen. Ikväll har vi busat ute i snön, jävlar anåda.. Vi har ju en snöhög aldeles utanför dörrn. Den snöhögen verkar på nåt sätt levande.. Ja, ni vet som i t ex Toy Story där alla saker lever när man inte är där.  Haha för mig är det en helt vanlig tråkig JÄVLA snöhög, medans för G är det VÄRLDENS ROLIGASTE HÖG. Han tar sats, hoppar som en räv som är på skattjakt, springer runt halva kvarteret i ILFART, upp på högen igen.. och ja, ni förstår ;) PUCKOHUND!!!

Godnatt / En trött tessan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0