Ridning

haha kan någon förstå känslan att rida varje dag i skillnad från att rida ingenting. UNDERBAR!
Igår red jag Kvistur i paddocken i ca 10 min. Jag vågade känna igenom honom lite mer, vilket gjorde att
det ju faktist gick mycket bättre än dagen innan. Han jobbar på riktigt bra i tölt, kort tempo och inte jättelånga
sträckor. Dock helt ren :) Traven har han ju riktigt lätt för och även galoppen. Skrittade en stund på slutet bara avslappning, sidförande hjälper. Han är så himla duktig. Vänder precis när man ber han, riktigt fin form.
tänk vad han kan för att bara vara riden i 8 veckor :)



Idag ska jag och mamma ut. Hon ska för första gången se honom bli riden :-)
Myche Shpännande !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0