Aussien växer sig stark

∞♥
Ja, rasen kommer fram i Goliat många stunder. Ängslig och rädd för allt som kommer nära honom.
Orkar inte ens rabbla upp allting han reagerar på. Idag köpte vi ny mat, då den gamla var helt slut.
Vi la in matpåsen och en foderhink i bilen som vi fick med. Jag tror nog att Goliat skulle kunnat
hoppa igenom bildörrn för att fly det farliga. snutten.

En annan sak som är lite svår är ju hur mkt mat han ska ha. När man inte vet exakt hur stor han skall bli.
Någon som vill gissa? =)

Nu sitter vi och tittar på "så mycket bättre". Det är bra. Ikväll hyllar dom Petter.
Skulle ha gått på Islandshäst Galan men det blev lite ändring. Är helt fruktansvärt trött!
Gör ju inget, då får jag ju vara hemma och gosa med snuffsen!! ♥


Nu när jag satt och tittade runt kom jag in på min vän Frida's hemsida. Hon hade en förträfflig header på sin hemsida:


Foto: Frida Lövgren Suvanto
Bilden är på mig och min gamla häst Drottning, som f ö är mamma till våran Disa.
Drottning togs bort den 28 maj 2009. Hon är fruktansvärt saknad.
Hon var min första helt egna häst och kommer alltid att vara speciell.
Älskade Drottning frá Hellu!!



Jag har saker planerade varje helg t o m att jag ska få hem Kvistur
Nästa helg åker vi och tittar på Kvistur
Nästnästa: Firmakeppnir på Fors gård i Västerhaninge
Nästnästnästa: GLOBEN!!!
Sist men inte minst: HÄMTA HEM KVISTEN

Wounderbart! Föresten så är äntligen Martina hemma igen.
Glad Tessan!

• ™ ß ∞ ≡ ω ° ♦ ♣ ♥ ♣ ♦ ° ω ≡ ∞ ß ™ •



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0