Funäsdalen v 12

Ja vad ska jag skriva? jag kan sammanfatta med ETT ord: SNÖSTORMSHELVETE :)

Den enda som har trivts guuuuuuuuuuuuuuld i det vädret är Goliat.
Lord... förstår inte hur han ska komma hem till "värmen" nu efter denna istidsmardröm :)

Han har härjat med varenda kotte och släpat runt dom och busat.
Så nu börjar (TRÖTTSAMT) en ny lydnads och koppeltränings period.

Nu får han aldrig mer gå med nån annan, folk bara låter han springa, det är inte så kul
när vi lägger ner jättemycket tid på att få han att gå LYDIGT osv.. jaja...

Hemfärden igår var mindre trevlig då min mage ballade ur TOTALT... ja verkligen.
stannade ca 5-6 gånger på vägen hem.. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinte så kul kanske!!!!


Men nu är det sol hemma iaf och JAG SKA UT OCH RIDA på FÖRSTA GÅNGEN PÅ ÖVER EN MÅNAD!
jag är lite lycklig, trots att magen fortf är dum... :)
Min älskade kvist, vad jag har saknat dig!!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0