Kräkmänniska!

Får se om vi åker ner i helgen. Jag är så besviken arg och ledsen. Men mest arg.
Helst av allt önskar jag att jag bara kunde få ur mig att tjejen i fråga bara kunde ta
sin transport och stoppa upp den i sitt arsel!

Vi hade blivit lovade den. Har tagit ledigt endast för att åka 50!!!mil för att köpa den.
Bokat banktid!!!!!! för att kunna köpa den.
Så huxflux är det fler som också ska kolla på den, när det inte var det innan?
Ja, jag är förbannad! Får se hur vi gör..



Jag ligger iaf här och lyssnar på Kate Voegele - Wish you were.
Ständigt preciiiis lika bra! Underbar sång, underbar röst!
Lyssna vettja!




På tal om något helt annat, vet ni vad?
Imorgon kaaaaaanske Kvistur får skor på sig igen!
Sen är det dags för igångsättningen :)
Som jag längtat :):):)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0