Kvistur

Hur går det för Kvistur, undrar säkert flera av er...!?
 
Jo,Kvistur mår hur bra som helst och leker med grabbarna grus.
Emma jobbar honom mycket från marken och varvar även med en del ridning.
 
Han är glad och positiv och tycker det är såå roligt att få komma ut. Han ser
tydligen nästan lite ledsen ut när han inte får vara med och träna :)
Sötnosen!
 
Ingen ojämnhet och bara blir stabilare. Emma, du är en riktig pärla!!
 
Den 3 mars ska han få komma ut på äventyr. På vad? GISSA!!!
 
 
Och den 23 mars ska JAG OCH KVISTUR TÄVLA I HALLSTAHAMMARS ISHALL.
ISTÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLT 2013 MED MIN PRINS MED ANDRA ORD.
INGEN FÖRSTÅR HUR GLAD JAG ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
MINA FINA FANTASTISKA UNDERBARA PRINS!!!!!!!!!!!!!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0