slut som artist

efter de sista dygnen känner jag mig totalt sopslut som artist.
 
Jag trodde för en stund att jag inte skulle få behålla min bästa vän.
Det var länge sen som just den vidriga paniken spred sig i kroppen.
 
Jag är såååå glad att det har fått en bra vändning och att magen verkar ha
kommit igång bra. Just nu väntar jag på att dom ska ringa efter morgonronden
och tala om, om han får komma hem idag eller ej. Planen igår var som sådan i alla fall :)
 
Efter allt trassel med försäkringsbolaget så känns även det nu vara löst. puh!
 
Vi åkte till Strömsholm igår och hälsade på honom. Borstade igenom och mös med honom.
LYCKA för en lycklig tjej!
 
Håll alla tummar att Kvisten får vara bra nu! ÄLSKLING!
 
 
Igårkväll när Cristoffer slutat jobbet så åkte vi till Bärby och hämtade
en bil. Käkade mat gjorde vi självklart också. Tre stoooooora familjepizzor.
 
Bra avslut på en lång dag.


Kommentarer
malin

såg att han är hemma nu, gud så skönt! :)

2013-09-05 @ 18:57:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0