Avslut på SM 2017

Ja, nu är årets SM över. Helt otroligt vilken vecka det blev. 

Vi gick ut som ledare i finalen. Det var inte riktigt vår grej, haha!
Vi fick självklart höger varv, vilket vi förtillfället inte är nå bra på. Allt i höger varv resulterade i en spänd Rocky, igen. Men men, galoppen var ju bra. Haha.. 
Vi red alltså ner oss till sista plats i finalen, men jag är ändå så himla nöjd. Vi har inte ridit en enda final tillsammans under året och han var så himla duktig, var lugn och duktig, om än något spänd som sagt. Men inga dumheter och han stod STILL under hela prisutdelningen och var helt cool fastän alla applåderade. Vilka framsteg. I vintras/våras fick han panik av publiken på strömsholm.

Heja Rocky, du är bäst!!
Och tack till Liselott som ger mig denhär chansen, utan dig, ingen jag och rocky! 
Och världens största tack till Nina, vilket engagemang, you rock! 

Nu vilar R och jag ligger och tänker på vad vi har framför oss. Lycka:)
Blott sju år gammal och en bra första säsong. Älsklingshästen! ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0