Tankegångar

Imorgon kommer det ut en tjej med en Hrimnirsadel till Kvistur.
Och sedan om den inte passar ska jag prova en annan. Den sistnämnde
längtar jag faktist mest till. En Childeric!

Jag tror inte att han gillar den befintliga sadeln längre.

I veckan ska han kollas upp så att han är 100%.
Jag velar fram och tillbaka hela tiden, men jag litar på min vän
som säger att det är unghästfasoner!
Mitt hjärta måste ju vara bra. Han är ju trots allt det bästa jag har!

Han börjar bli starkare nu och traven är fin. Galoppen med. Tölten är
väl sämst just nu. Skritten är alltid lika stabil. Lovley <3

SchemA;
Mån: Ridning
Tis: Prova sadel (ev bara testa på ryggen), Vila
Ons: Vila
Tor: Vila
Fre: Longering
Lör: Skogspromenad
Söndag: Vila



Idag paja bilen igen. Vi tvättade och tankade saten. Därefter pajade instrumentpanelen.
Ingenting fungerar. Dock så började lampan till klockan att fungera.

Jag har även funderat på tränare nu. Tror jag kommit fram till ett bra beslut..

Nä nu ska jag sova så att jag orkar upp till imorgon.
På eftermiddagen ska jag med Lotta till Frötuna. Träffa Kvisturs pappa, och även titta när Lotta
rider Stjärtis. (kan inte stava till hans riktiga namn..Hvellur?;) )

PS. Idag har Goliat hoppat från bryggan rakt ner i plurret. Ha lite tålamod så ska ni få se film snart..





På tal om något helt annat så vill jag just nu bara skjuta mig i huvet och försvinna.
jag vill slippa hela denna URJOBBBIGA och sönderpsykade situation. Den tar kol på mig!
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0