ÖVERTAGGAD!!

TAGGAD som en igelkott är jag till helgen. Har tillochmed anmält oss till tölt också! :) Det får gå som det går, men...
Han kändes helt fantastisk idag igen!! Nu ska jag rida på känslan, som Einar sa!!
Idag var jag hur som helst stolt som en tupp när jag klev av min fina häst!
 
 
Har föresten massa eksemtäcken, mest trasiga men som går att laga, och lite
magjördlar till salu :) kom med bud!
 
 
Igår och idag har jag haft sån fruktansvärd mensvärk. Att det alltid ska göra lika ont. Helt sjukt!
Ligger i fosterställning och tittar rakt ut. La mig 13:00 igår och gick upp 10:30 idag. Hurra va?
Inte direkt.
 
 
ÅH vad han är rolig att rida. Sån fruktansvärd ridglädje :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malin

Snyggt!!

2014-03-24 @ 20:55:06
Linda

Han är ju så flott din kille, yummi. Hörru.. hur går det med tips på övningar ;)

Hoppas det går bra på tävlingen!!

2014-03-25 @ 19:09:35
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0