Ester min ester

Sista veckorna har det hänt otroligt mycket i livet. 

Däremot så har det blivit mycket bra också. Jag har lagt ner mer tid på Ester och jag är så glad för det. 
Hon är 5 år och jag har alltid önskat att hon vore äldre. Varför vet jag inte, men antagligen för att hon ska vara mer klar..

Tre sista veckorna har hon bara gått ifrån klarhet till klarhet. Igår packade jag in henne i släpet och åkte hit till Horshaga. Vi passar gården medans hela gänget är på NM (där det fö går suuuperbra). Ester var superduktig att lasta, tog resan med ro och gjorde sen sitt livs bästa ridpass. Så himla fin! Blir sååååå glad! Faktiskt överlycklig!
Tänkte att vi hade en lyckoträff så att dagens pass skulle bli mindre bra, lite för att vi skulle komma ner på jorden, men icke, turen fortsatte även idag. 
Återstå att se vad hon vill bjuda på imorgon.

Är såå glad att jag inte har sålt henne, hon får vara kvar, min fina häst ❤️
(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0