2020 so far?

Såg verkligen fram emot denhär våren och sommaren. Så, vad hände? 

Vägen har varit allt annat än jämn. Med sjuka hästar och sjuka familjemedlemmar så har vintern varit allt annat än rolig eller lätt.

Nu när våren kom kändes det som: äntligen!
and theeeeen? Corona? Wtfffff?! 

För två veckor sen fick jag nytt jobb också, så alldeles när som helst så börjar jag på SOS Alarm som operatör 😍 det ska bli sååå roligt!

Jonathan kommer jag sakna varje dag och varje minut men vi har ju kvar varandra alltid. Så glad för honom 🥰❤️🙏🏼 

Och mer? Hästarna är igång båda två äntligen. 
Dom är lika fantastiska som alla underbara vår-solnedgångskvällar. Som jag älskar dom 🙏🏼



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0