Snart helg

redan på måndag morgon går jag och längtar tills att det ska bli fredag eftermiddag = helg!
Jobbar nu iallafall, jätteskoj!

Idag tänkte jag rida. Igår vilade han, vad skönt för han =)
Å i tisdags red jag ju ut med cassandra. Våran första uteritt. Vilken häst jag har :D
Det var jag, kvistur, cassandra o brajjan. Vi red en väg som går under E18. Kvistur bara traskade på
som ingenting. Det åkte lastbil efter lastbil förbi när vi precis skulle gå under - och han bryr sig inte ens :D
Sen tog vi lite framåttänkande gångarter. Vi travade jämnsides med cassandra som red ökad tölt.
Helt taktren och vilja som hette duga. Vi töltade även en halvlång sträcka. Kort kort tölt, och han gör även
detta med bravur :)
Sist men inte minst tog vi en galopp. Guuuunghäst :-)
Jag älskar den hästen. Han är precis så som jag vill ha en häst. Han är helt
perfekt!!






Världens bästa Kvistur från Karlsro <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0