Disa åker på inridning!!!!

Den häst som föddes 27 maj 2008 har nu blivit så stor att hon får åka iväg
på inridning :-)
Hon har bliivit myycket bättre i skallen och lyssnar riktigt bra nu.
Går att longera bättre än Kvistur ( KORS I TAKET )

Om några timmar lastar vi henne (håll tummarna för att hon går in) och åker
till Bärby och fam Mandal Hreggvidsson! Denna hästen är nog mest spännande,
dels för att det är våran egen uppfödning, men mest för att man inte har en endaste
aning om hur hon ska bli. Men nu när hennes huvud börjar bli medgjörligt så finns det nog hopp :)

På med dojor bara =)



Nu ska jag och pappa till farmor och röja o fixa lite. Äpplena ska jag plocka också,
så att det blir fint tills visningen!


Kommentarer
Linda

Gud vad fin hon är! Blev lite smått kär:)



SV: Tack, det var kul att höra, visst kan bilder säga mer än vad verkligheten sa, men hon är väldigt mjuk och fin nu, en helt annan häst mot för veckorna innan veterinären, så det känns ju jättebra. Längtar tills man kan sätta igång ordentligt och jag tror Fifa är lite på hugget också:)

2011-08-21 @ 21:02:41
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Linda

Sv: Haha ja men lite rund får man faktiskt vara när man är bebis ;) Ska jag säga. Haha jag såg en gammal film på Fifa, ungefär när jag fick hem henne, ska visa den nån gång på bloggen igen, guuud vilken rund och go mage haha.



Vart skickar ni unghästen på inridning då :)?

2011-08-22 @ 06:40:06
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0