Ny design kanske?

Någon rolig själ som kan göra något skoj med bloggen? För jag kan inte..
Har lagt märke till att jag nog har mellansveriges tråkigaste blogg... :(

Idag stack jag iaf ut och red.. En runda på ca 1 timme. Underbart underlag pga allt
regn och kvistur var mer villig än annars.
Han fick till dethär med att sätta sig på röven och tölta.. Det är sån häftig känsla :D
Sen släppte jag tyglarna och han sprang på i samma hållning i högre tempo = T2.
DET om nånting är mäktigt.. Min lilla bäbis :) När jag sedan kortade tölten riktigt satt han
och töltade kort - arbetstempo. Så kul att känna.. Tog idag båda galopperna, GOOD.
Annars brukar han ha lite svårt för högergaloppen eftersom att han är fruktansvärt lat
med sitt högerbakben. Traven då? HUJEDAMIG! Tog ihop honom i traven och drev på = SAMLAD HÄST..
Och jäklar.. den traven jag kännt på EN gång tidigare, när vi fotade sist. DEN traven kom igen..
En trav som nästan bara går uppåt.. Men i kombination med att både gå upp och fram så förstår ni ju
själva hur det blev. Fasen va häftigt :D Han travade sen även samlat ett tag, kort kort.
DUTTI!!



Får se om vi är med på istölten i vår sen... om han har blivit ännu bättre ;-)

Nu ska jag städa och slita.. jag är ju faktist ledig så att jag har tid med sånt :)
Senare kommer mamma och firar peter som fyllde den 15.

Tjing :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0