suck pust stånk o stön.

att den här dagen har varit allt annat än bra är det inget tvivel om..
jobb? ptja ...
Efter jobb och runt om - skjut mig!

Jag känner inte ens för att fortsätta med hästarna idag..
Jag skulle kunna sälja och flytta nånstans för gott.
för att slippa problemen.. puh!

Disa har iaf gått ner 80 kg sen hon åkte till Biggest looser!
Martina körde även horsemanship med henne idag igen.
Hon kan hon, den där martina. Rätt så lydig häst - när man är tuff!


mer än att pappa är totalt hjärndö? ja idag är han inte ens värd en krona!!
ja, man blir ju behandlad som man behandlar andra!


men... min älskade kvistur!


När kommer livets vändning? vad väntar jag på? Bättre tider??
Nu ska jag mysa med mitt andra hjärta - goliat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0