Teddybjörnen Fredriksson

:) Igår jobbade jag stängning. Det gick väl... BRA?
Kom hem sent, men min älskling och Basse och Madde hjälpte oss i slutet.
Grabbarna lyfte upp alla 120 stolar :-)

När jag kom hem busade jag lite med Goliat och fortsatte klickerträningen.
Han har ju en lite koja som han ALDRIG är i. Han gick in där en gång - klick - godis!
Sen så var leken igång. Tittade på mig, vad ska jag göra? för att i nästa sekund
springa in i kojan och vänta på godisen. Haha så sjukt söt. Skulle tagit ett kort.
Något annat jag också lärde honom var att BUGA och SPELA DÖD. Det sitter inte till 100
men jääääklar vad snabbt han lär sig :-)


& jag vet inte, men jag tycker nog han har vuxit rätt så rejääääääääääält också :-) haha!

Imorse var jag ut till stallet tidigt som attans för att ta ut hästarna. Efter det åkte jag till
Sandra en sväng för att titta på hennes fina Hamdir :-)
Sen provade vi med ett ihopsläpp av Kvistur och Ódinn. Jäklar i mina låda, vilket omaka par :-)
TJI fick vi. Det gick - men jag klarar mig nog utan =)

Nu sitter jag här trött som ett grisbarn och börjar jobba om en halvtimme. Puh. Till i natt igen.
Bättre bemannat idag kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0