Hey soul sister

Musik är väl livet?

Ja, iallafall mitt liv :-)

Idag fick jag reda på en mindre charmerande sak, vilket jag går in
lite närmre på i privata bloggen :-)
Det dödar mina tankar - typ hela mig.

Imorgon är det istölt. Jag är lite pirrig, jag och Ódinn ska göra tävlingsdebut :-)
Äch, det går säkert bra. Har inte riktigt bestämt klädsel än bara, men det kommer väl haha!

Kom till Hallstahammars ishall imorn och heja på oss.
Föresten så ska jag efter jag själv ridit (ca kl halv 10) fota alla andra fina ekipage!
Jag har formaterat alla minneskort och laddat batteriet. Jag är redo för en plåtning.

Hrannar, Kvisturs pappa ska tävla. Likaså Kvisturs syster Hekla :-) SPÄNNANDE!


Jag har en låt som jag lyssnar extra mycket på nu; That's why (you go away) - Michael learns to rock!
Den och Glory of Love med Peter Cetera. Man blir ju blödig i hjärtat :)

Nu ska jag lyssna på lite GO FOR MEXICO för att ladda inför morgondagen, sedan förbi
tjejerna en sväng. Tidigt i säng inatt - inte riktigt van, har lyckats vända på dygnet lite hihi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0