tölt o jobb

idag red vi igen, det var ju sol för en gångs skull :-)
Stack ut på en pytte kortis i solen och töltade på. (igen, jag vet)
Men det är så himla skojsigt :-) Travade gjorde vi också för den delen.
Han är verkligen ljuvlig min stjärna! ♥

Efter ridpasset så släppte jag ut honom i hagen. Idag utan täcke!
Resultat av det;





= ingen glad Tessan! :-) Min lilla skitgris!


Idag har jag gjort mina sista jobbtimmar innan det är dags för GLOOOOBEN!!!! :)
Det ska bli så förbannat jäkla skoj :D


/Therese


Kommentarer
Linda

Nemen vilken söt liten skitgris :) Åh jag vill också till Globen, hade mina lurvtussar här hemma kunnat hålla sig friska hade min ekonomi tillåtit globen, nu blev det inte så.. igen :P



Sv: Ja han blir ruskigt fin när han är vältränad, fast nu ser han ut som en jag vet inte vad ^^

2011-11-24 @ 22:34:31
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Jenny

Haha, han tyckte väl att matte behövde något att göra inför nästa ridpass ;)



Kul med Globen, själv fick jag nöja mig med SVT play, så det var ju tur att de visade islandshästinslaget :)

2011-11-25 @ 21:25:52
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0