-18 grader

Hua, nu börjar graderna krypa neråt även här i landet. Jag har ju förstått att det är bra
mycket kallare ännu längre upp, närmare bestämt typ -30.
Men vet ni? Den dagen det blir så kallt här, den dagen går jag inte ut!!! ha ha

Jag fryser så fort jag ser ett minustecken. Och stackars min lilla bruni som står i hagen
med en liten rakad mage. Ho ho snart kommer mamma och sätter på täcke :-)


Idag ska jag och mamma till stallet. Dessutom kommer det en till person, nämligen ingen
mindre än Annika. Kvisturs uppfödare :-)
Jag skulle ju rida och visa honom, men rider jag i denna kyla? tveksamt...
Med tanke på att det är OM MÖJLIGT ÄNNU kallare i stallet...


Vet ni vad jag längtar efter??
Tills Goliat ska få en hundkompis. Jag har ju sååå länge velat ha en hund av den ras
som pryder goliat till 50%. Nämligen Australian Shepherd. Dom är så galet vackra!
Jag ska ha en bluemerle, långsvans och minst ett blått öga. Haha. Ljus ska den vara också :)
Tik el hane har jag inte bestämt. Men en fin en med mycket huvud (Läs LAGOM)!
Får se när den valpen dyker upp.......


Typ sånhär underbar!


Kommentarer
Linda

Min vän har en aussie, fast red merle www.minsvala.blogg.se :) Eller hennes hunds hemsida ; http://www.houdini.cybersite.se/ Dom är fina de raserna :)



Vi hade -35 här idag!! Vi var ute på promenad vi haha, man är störd

2012-02-04 @ 17:05:56
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Linda

Sv: Haha ja visst är dom fina :) Hon är från Borderweilers kennel i skåne. Jag TROR de har valpar nu från samma mamma och pappa, helsyskon till Java alltså. Men om du är intresserad skulle jag höra lite med Erica som äger Java, var nog inte riktigt 100 med den kullen =/

2012-02-04 @ 20:56:37
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0