förälskad!

(Varning för ett av de töntigaste inläggen i skriven hästhistoria :):):) )
jag är så förbannat kär!! Kär i min häst.
Jag är så galet töntig och allt sånt. Men jag är så fruktansvärt glad att jag har
min häst - i alla lägen. Han finns liksom alltid. Och han som förstår mig JÄMT!
 
Det är något speciellt med den hästen. Min tanke när jag köpte honom var att;
passar vi inte så säljer jag och köper ny - igen!
MEN! jag kan inte för allt i världen göra mig av med det bästa jag har.
Jag spenderar SÅ mycket pengar på det djuret varje liten månad. Och det är SÅ värt det.
För han ger så mycket tillbaka.
Vadå? tänker ni hästmänniskor säkert!
Skaffa er en Kvistur så får vi känna själva. Han verkar förstå varenda känsla jag har i kroppen.
Han gör ALLT för mig. för MIG. Inte för mamma eller för någon annan. Bara för MIG.
Han är som min lilla hund. Jag litar på honom 2000% fullt ut. Och han på mig.
 
trots att jag hittar såååå många flottare och fläshigare hästar hit och dit så finns det
faktist bara en för mig, och det är mitt hjärtegryn, KVISTUR FRÅN KARLSRO!
 
Hihi, slut på tönthästnördfjollinlägg :)
 


Kommentarer
Jossan

Ett fint inlägg enligt mig! ;)

2012-10-11 @ 13:57:03
URL: http://semtegensis.blogg.se
Linda

Du är bäst Therese. Jag får verkligen en bekräftelse att det finns fler som jag där ute, det är.. läskigt, jag känner igen mig så sjukt mycket i dig, vi.. vi är så lika.
Den känslan du beskriver för din häst... ja vad ska jag säga, jag förstår dig och jag förstår att han gör allt för dig och jag förstår att han måste vara en helt unik häst, jag förstår att hela din energi går åt till den hästen, ingen kan veta eller känna hur din häst är eller hur bandet mellan er är, det kan ingen! Men man, jag kan förstå din glädje och jag kan förstå sanningen i det.

Det är helt otroligt och man känner bara att gud vad folk går miste om en sådan pass otrolig häst, för så känner verkligen med Fifa, alltså.. ja aldrig att jag säljer den hästen, hon är så.. annorlunda.. vi förstår varandra så bra, vi samspelar och leker lag.. ja.. det är hon och jag, precis som du och Kvisten.

Blir så glad när jag läser såna här inlägg, det är inte bara jag som är psyk sjuk hahah

2012-10-11 @ 17:10:49
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0