what a daaaaaaaaaay

Ja, jag klev upp mycket tidigt imorse. efter ca 4 timmars sömn. Typ snarK!
 
Efter vi lämnat in toves bil på service så åkte vi till mina tottosar.
Min brunegos låg och sov när jag kom. Han var såååå mysig.
låg kvar och gosade så att säga.
Efter lite mys så släppte jag ut dom så att jag senare kunde göra klart stallet och
allt vad det innebär.
 
Efter stallet var det dags för inhandling av snaaaacks till assistentmyset.
sagt och gjort.
Till klockartorpet for vi sedan för att mysa i relaxavdelningen. Helt sjuuuukt
mysigt ställe. Jag hade faktist aldrig varit där förut.
Bubblade lite bubbelpool innan det var dags för den efterlängtade massagen.
GISSA OM JAG VAR PAJ!! totalt paj i rygg, ben, nacke osv. haha!
en timme fick jag ligga där och pinas och njuta. gah.
Nu ska jag börja gå på regelbunden massage. toooookigt =)
 
Efter massage, och möte så skyndade jag mig till stallet för att ta in hästarna :)
seeeeeen vidare hem och fixa mig innan nästa möte och boooowling!
 
att min bil halvt pajade här nångång under dagen skippar vi va?haha
 
Bowlingen då? Jo jag kom trea totalt av alla :D Ganska så bra endå. haha tönt!
 
Ja, jag är så löjligt glad efter idag:) Puss


Kommentarer
Linda

Men asså åååh erat ställe hos hästarna verkar toppen, jag har alltid önskat mig massor med hästar och människor omkring mig som är lika tokig, galada med samma intresse. Suck kan jag också få det:P????

2012-10-18 @ 10:10:52
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Linda

Jag måste få se filmerna :D!!!

2012-10-18 @ 10:11:19
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Jossan

Åh! Massage! Det ska jag önska mig i jul klapp!

Sv: haha ja... Byta järn gör jag också stup i kvarten... Men då är det ju bra att det går! ;)

2012-10-18 @ 20:25:22
URL: http://semtegensis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0