bättre dag

en av de bättre dagarna på länge. Slutade 17:00, och åkte då direkt till Emma.
Vi hann rida innan solen gick ned. Jag red Kvistur och Emma red Bjartur.
Båda var väääldigt pigga och glada. Kvistur var superduktig. Han gör mig så glad!
 
Vilka enorma framsteeeeeg han gör hela tiden. Traven är den som imponerar mest
just nu.
Han är jämn och tar i jämnt över lag. Verkar gilla läget.
I tölten vill han springa liiiite för fort mot vad han klarar av, men vadtusan, tempon är
ju görkul tycker Kvistur.
Emma gör ett MYCKET bra jobb, jag är toknöjd!! :-)
Så glad är jag som har denna fina vän. otroligt jävla apglad rent ut sagt.
 
Även disa går ju och myser med grabbarna nu samtidigt som jag tar mig lite uppåt igen
med hjälp av min lilla hårboll.
Hon står i en superstor box och i boxen intill står fina Bjartur och myser.
 
Bjartur och Emma
 
 
Emma longerade Disan också. Med Pessoa. Hon var jätteduktig. Riktigt kul!
nuuuuuu kanske jag också får tillbaka viljan och glädjen i ridningen och hästandet :-)
 
Har provat en sadel på hästarna också. Har hittat en som ligger bra på båda. sjjukt bra!
 
 
Jaja, fortsättning följer på fru vilsens liv.
 
Om Prick en vecka är det dags för tävling. tääävling. Plutteskruttebuseälsklingshästen och jag. damtidaa!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0