Att lyssna på folk

I hästvärlden så kan ju alla bäst och vet bäst.
Frågar man 5 personer samma fråga, så får man nästa alltid 5 olika svar.
Oavsett om det gäller foder, träning, utrustning eller vad det nu är, så har folk
alltid starka åsikter.
 
Jag frågar inte så mycket längre, jag går på min magkänsla.
Frågar man någon om exvis foder så tycker folk att det inte är bra,
att det är onödigt, osv osv. Man ska gå på vad man själv känner för.
 
Behöver min häst vila? Känn efter själv. Ingen annan känner din häst
lika bra som du. Talar den tydligt om för dig att den måste vila?
 
Nej, att lyssna på alla människor som tycker olika gör en bara totalt confused.
Följ magkänslan och gör det som känns rätt från början :)
 
Tips från coachen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0