Mina gulliga arbetskollegor

Hästarna är ju mina bästa arbetskollegor, helt klart. Vi samarbetar varje dag
och har så roligt.
 
Kvisten är min favorit. han gnäggar jag rider ifrån honom och kommer i full galopp
när han ska in. Han är bara fantastisk.
Imorgon ska vi ha lektion igen :) Wiiie!
 
 
Idag har Maria varit här. Hon filmade lite när jag red Rosen. Ska lägga in filmen senare.
Tog några bilder ur den sålänge :)
 
Hon är fyra år, och jag bara älskar henne. Mamma Glora är betäckt med Gumi iår, med plan att betäcka
med Ardur nästa :)
Dessutom står två unghingstar hos Malin på tillväxt, 2 och 3 år gamla, efter Loftur och Svadilfari. intressant!:)
 
 
 
 
 


Kommentarer
malin

jaaaaaaaaaaaaaaa prinsen är finast!

2013-11-27 @ 09:36:19
URL: http://malinsjolander.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0